Los bericht bekijken
Oud 30 september 2014, 07:03   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Een lace frontal is een soort van haarwerk met lace aan de voorkant en de zijkanten. Deze kun je verlijmen. Je kunt een frontal gebruiken als de zijkanten van je hoofd weinig haar hebben. Een topclosure is alleen voor bovenop je hoofd. De voorkant kan verlijmd worden. Beide zijn altijd in combinatie met een weave. Bij een frontal of closure zijn de haren in de lace geknoopt, maar meestal zie je de knoopjes zitten. Is niet zo natuurlijk. En knoopjes bleken geeft weer haaruitval. Ze gan bij pech niet zo lang mee. Een maandje of twee.

Als de rest van je haar goed is, zou je een topper kunnen nemen. Een topper zit meestal het meest natuurlijk. Zeker als hij bij je haarstructuur, lengte en kleur past. Deze kan met clips vastgezet worden.

Ja misschien is Brasilian hair wel iets. In ieder geval om eens te proberen. En dan met klemmetjes of zoiets bevestigen. Dan kun je hem met je eigen haar integreren. En als het niet bevalt kun je altijd nog Europees haar overwegen. Maar Brasilian haar in krul is gemakkelijker te krijgen en het is fijn van structuur en zacht. Of het echt sterk is? Ik heb weleens lang gedaan met Brasilian haarweaves. Maar dat was niet gekleurd. Ik had het geluk dat de virgin kleur ongeveer hetzelfde was als mijn eigen haarkleur. Dat was geluk hebben.

Stap anders toch even bij een haarwerker binnen. Een betrouwbare. Hier op de site weet je ze te vinden en laat je even goed adviseren. Voelen. Kijken wat de mogelijkheden zijn.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 30 september 2014 om 07:06
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren