Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2007, 13:29   #12
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Hey lieverds,

even stiekem vanaf het werk....
Inderdaad Jacolien, AGA kan (meestal) geleidelijker gaan. In mijn geval wel, mijn diagnose kwam een jaar geleden. Eerst zocht ik ook allemaal oorzaken om het af te doen als TE, maar na een tijdje mijn kop in het zand gestoken te hebben, moest ik er toch aan geloven. Ik denk dat ik heel veel al geaccepteerd heb, maar het maakt het er niet makkelijker op. Ik herken veel in de opmerking van Sammy over dat het probleem niet zozeer het uiteindelijk verliezen van het haar is, maar de angst voor een persoonlijkheidsverandering. Ik zeg dan ook regelmatig tegen mijn vriend dat hij dit in de gaten moet houden en eerlijk daarover moet zijn.

Ook ik check regelmatig of er al iemand gereageerd heeft, want dat bied voor mij veel troost. Fijn dat we elkaar op deze manier kunnen helpen. Wat leuk Jacolien, een zoontje van 13 maanden. Mijn vriendin heeft ook een kereltje van 13 maanden, leuke leeftijd!
Ik ben zelf 30 jaar. Ook ik heb samen met mijn vriend een sterke kinderwens, vandaar dat ik ook (o.a.) niet meer aan de pil ben (maar daarmee AGA getriggerd heb.....).

Chacha, wat lief dat jouw vriendin zo solidair is. Dat moet een goed gevoel geven!

Sammy, ik ben ook wel het type van "fuck, wat de rest ervan vind.....ik ben wie ik ben.....take it or leave it". Ik hoop dat ik dat blijf en dus ook af en toe mijn kale kop in de toekomst kan tonen. Je denkt dat je binnen een jaar een haarwerk zal nemen, waar baseer je dat op?
Bij mij leeft heel erg de vraag: op welk moment ben ik toe aan een haarwerk, waar leg ik die lat/keuze-moment?
Herken je dit?

Alvast een fijn weekend!

Xx
susie is offline   Met citaat reageren