Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2007, 20:14   #15
jacolien82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2007
Berichten: 28
Hoi hoi,

Ik heb vandaag echt een rare dag achter de rug. Voel me niet zo happy, dus ben blij dat ik even op internet kan kijken hoe het met jullie gaat.
Hee susie, wat grappig dat je op je werk stiekem even zit te tikken naar dit forum..moest wel even lachen daarom. Ik denk dat je net zo nieuwsgierig/benieuwd ben als ik wat anderen tikken. Helaas heb ik overdag weinig tijd om echt te kijken maar sávonds vind ik het nu wel lekker om even tijd voor mezelf te hebben.
Ik merk ook bijvoorbeeld dat Chantal (zo te lezen) al iets verder in het proces zit als ik. Ik heb mn pruik bv. geaccepteerd, ik voel me prettig met het haar wat ik heb maar ik mis gewoon nu alles wat ik niet meer kan/goed gaat. En daar was ik erg mee bezig vandaag....bah je wordt er dan niet vrolijker op....terwijl ik er helemaal geen zin in heb om down te zijn maar ja helaas overkomt dat je soms gewoon. Straks lekker vroeg naar bed met een goed boek....even tijd voor mezelf.
Oja nog een vraagje, bij mij is gebleken dat mijn vitamine b12 heeeel laag is. Nu leef ik gezond (althans vindt ik) en pillen helpen niet om het te verhogen dus nu krijg ik spuiten. heeft iemand van jullie ook dit bij de ziekte??? Het schijnt nl. meer voor te komen...... Het gevolg is dat ik heeeel veel moe ben en regelmatig hoofdpijn heb wat ik vroeger nooit had. Ook is mijn huid super droog geworden.......herkenbaar???
Oja susie vandaag heb ik ook zo'n dag dat ik niet alles meer kan relativeren......haar is ook maar haar...maar ik miste het vandaag heel erg. Dussss Ja herkenbaar bij deze...hihi
Groetjes en morgen weer nieuwe kansen nieuwe prijzen...
(sorry soms ben ik wat optimistisch...hihi)
groetjes Jac.
jacolien82 is offline   Met citaat reageren