Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2008, 14:37   #4
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Dag Lila,

Best interessant wat je schrijft. Hoe bedoel je dat voor jou de oplossing anders lag? Ik ben ervan overtuigd dat ttm honderd(en) gezichten heeft en dat voor iedereen de 'oplossing' anders is, net daarom boeit jouw uitspraak me zo... krijgen we een beetje meer info? Misschien opent jouw zienswijze deuren voor anderen... alvast bedankt!
Trouwens, had ik je al gefeliciteerd met je moderatorschap? Ben een beetje minder op haarweb, vandaar mijn late reactie, maar alvast succes! Ik ben ervan overtuigd dat je inbreng waardevol is!

Hé Miejefke! Ja, was leuk en zonnig hé, 't zeetje... altijd voor herhaling vatbaar... geniet er nog maar van

Rieneke, succes met je presentatie (wat vind je dochter hiervan?).
Helemaal trekvrij ben ik niet. Soms gaat het dagen, weken lang bijzonder goed (dan ben ik helemaal trekvrij en lijkt het alsof de ttm er nooit geweest is, raar...). Maar dan opeens is er weer die 'storm': de spanning, de onrust...
Daar mee omgaan en er het hoofd aan bieden is energievretend, maar het lukt. Voor mij persoonlijk blijft ttm dus een constante aan/afwezige, soms heel ver, soms (te) dichtbij... De drang fluctueert (en er is gek genoeg niet altijd een duidelijke aanleiding voor)
Herkent iemand zich hierin?
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren