Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2019, 00:45   #12
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Zelf zou ik in jou situatie zeker voor een 2e HT gaan, en dan inderdaad zoals sommige al voorstellen in combinatie met een goed aangebrachte MHP.

Je hebt er het perfecte kapsel voor en ik denk dat je een serieus mooi en natuurlijk resultaat kunt verwachten.

Om wat kosten te sparen zou je voor permanente inkt kunnen kiezen (zelf zou ik dat doen). Kies wel een goed aangeschreven kliniek uit voor je MHP want er zitten er een hoop tussen die hun vak niet verstaan, en dan heb je wel een probleem!

Heb mijn schoonbroer ongeveer 2 jaar geleden geattendeerd op de mogelijkheid van MHP, deze heeft een permanente shaven look MHP laten aanbrengen en het staat hem erg goed. hij is er dan ook tot op de dag van vandaag super blij mee!

Een 3e HT lijkt me niet zo n goed idee als ik naar je donor gebied kijk, en volgens mij heb je dit als je een 2e HT combineerd met een MHP ook helemaal niet nodig.

Wat betreft een 2e HT zou ik zelf niet snel voor een Turkse kliniek kiezen, dit omdat ze in NL en Belgie wellicht net iets voorzichtiger omgaan met je donor gebied. Ze verstaan hier in ieder geval 100% wat je zegt, en daardoor kunnen er in ieder geval geen misverstanden over ontstaan.

Veel wijsheid en succes toegewenst!
markr32 is offline   Met citaat reageren