Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2009, 11:00   #40
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Als ik een nieuwe partner zou moeten kiezen tussen kerels met weelderige haardossen of kale koppen, sorry, dan hebben die kalen weinig kans.

Heb jij een kale partner gekozen?
Beetje kort door de bocht, Hanna.
Ik kan me voorstellen dat de voorkeur van sommige mensen zal zijn; iemand met haar (al is het maar gemillimeterd). Echter kan je van te voren niet bepalen op wie je verliefd wordt!

Een goede vriend van mij heeft 3 jaar geleden een dwarslaesie opgelopen, hij is nu 24 en kan helemaal niets meer, behalve zijn armen bewegen. Nu heeft hij sinds die tijd (nadat hij het heeft opgelopen) toch een vriendin (die hij overigens pas NA die tijd heeft leren kennen).

Je kan het kaal zijn ook overdrijven vind ik, juist door zulke opmkeringen te maken, zal je bewust of onbewust juist mensen dieper in de put praten denk ik. Ik persoonlijk ben nog tevreden met wat ik heb en ben blij als ik stabilisatie heb, maar er zijn er heel veel slechter aan toe op mijn leeftijd (26ste). Wil dit nu zeggen dat al die mensen geen kans meer hebben op een vriendin? Lijkt mij onzin, ik ken wel een paar redelijk kale en super aantrekkelijke mannen die elke week een andere meid hebben als ze willen.

Veel meer andere zaken zijn belangrijker dan haren als het gaat om het vinden van een nieuwe partner, uitstraling is daarbij een hele belangrijke.

ONTOPIC: Buiten dit verhaal hierboven, als je nadenkt over die vriend die een dwarslaesie heeft opgelopen, dan moeten wij ons toch allemaal schamen dat we zo gezond zijn en zitten te zeiken over onze haren... Zulke situaties laten mij steeds relativeren en ik moet zeggen dat ik er dan steeds gemakkelijker mee om kan gaan...

Laatst gewijzigd door Pelle; 21 juli 2009 om 11:07
Pelle is offline   Met citaat reageren