Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2019, 22:00   #35
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
ja precies, dat dacht ik al. niet representatief dus.

denk je nou echt dat 50% van ALLE finasteride gebruikers last hebben van bijwerkingen? echt?
of zie je zelf ook wel in dat de bezoekers van dat soort fora, en die mensen die op dat soort polls reageren, nooit een gemiddelde populatie zullen zijn? oftewel, selection bias.



google maar eens op wat je allemaal aan rotzooi (vooral oestrogeen) binnen krijgt door regelmatig veel vlees te eten.
Op lange termijn kan ik zeker geloven dat meer dan 50% bijwerkingen krijgt. Zoals ik zei, dit is geen aspirine dat je inneemt maar een antagonist van één van de belangrijkste hormone van een man.



En ja ik geloof liever dermatologen en mede kalende mannen die het middel hebben ingenomen dan een groot pharma bedrijf met een twijfelachtig verleden. Te veel mensen hier hebben een te groot vertrouwen in de studies van pharma bedrijven, achja.


Weeral, de invloed van voedsel op je hormonen is van een COMPLEET ander niveau dan een drug dat transexuelen ook gebruiken. Ja, dat wist je misschien niet, maar mannen die vrouw willen worden gebruiken Finasteride als één van de eerste middelen om vrouw te worden. Maar hé, fina is zo onschuldig toch?





Pionier is offline   Met citaat reageren