Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 09:52   #38
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
gewoon echt gelul. kalende transgenders krijgen fina voorgeschreven omdat ze niet kaal willen worden, net als wij. het doet voor de rest helemaal niets qua vervrouwelijking.
bel het VU in Amsterdam maar en vraag het ze, in plaats van obscure forumpjes langs te struinen en alles te geloven wat je daar leest.

het spijt me voor je dat fina niet voor jou gewerkt heeft. ik vind het ook tragisch dat het jou kennelijk in een state of mind heeft gebracht waarin je feiten en onzin niet meer van elkaar kan onderscheiden.

Jij bent een mooi voorbeeld van een persoon die te emotioneel geïnvesteerd is in je hormoon therapie om je haar te behouden.



U bent totaal fout, transgenders gebruiken fina niet voor hun haar maar als middel om de transitie te bevorderen.



https://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride

Transgender hormone therapy

"Finasteride is sometimes used in hormone replacement therapy for transgender women due to its antiandrogenic effects, in combination with a form of estrogen."






Haha, je vergeleek fina met dagelijks te eten. My god... Jij bent de enige die onzin uitkraamt.


Anyway, vroeg of laat zul je de bijwerkingen wel ondervinden hoor, gewoon een kwestie van tijd.



@Morientes; dit bedoel ik dus met een te groot vertrouwen/naïviteit in de medische wereld. FDA is geen heilig instituut dat er enkel is voor de bescherming van de patient hoor. Weet je zelfs hoe deze trials verlopen?

Denk je dat FDAzelf fina heeft getest? Zo werkt het niet.


Lees dit maar eens:



https://ethics.harvard.edu/blog/risk...not-be-trusted



Maar goed, gebruik jullie fina maar, ik hoop gewoon dat jonge mannen meer gaan nadenken in plaats van enkel naar de "officiële studies" te kijken. Gelukkig is het wantrouwen tov fina aan het toenemen, ook in de medische wereld.






Pionier is offline   Met citaat reageren