Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 12:30   #42
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Het is duidelijk dat je niet weet waar je over spreekt. Wist je zelfs dat finasteride was ontwikkelt voor vergroting van de prostaat tegen te gaan en niet voor haar?
tuurlijk weet ik dat. dat is basisinformatie, iedereen weet dat. alle dingen die jij hier brengt als "kennis" zijn of basis en in 10 seconden googelen te vinden, of gewoon niet waar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
En kan je niet lezen? Transgenders gebruiken het voor hun transitie, "due to its antiandrogenic effects" Weet je wel wat androgene zijn?
oh, ik wel hoor, jij volgens mij niet. nogmaals: niet één transgender in nederland zal ooit fina voorgeschreven krijgen voor iets anders dan haarverlies.
er staat op google nota bene een link naar een website voor transgenders waar dat letterlijk gezegd wordt onder jouw wikipedia link. wat je zegt is bullshit. het VU bellen heb je geen zin in, even doorklikken heb je geen zin in, één van de vele studies lezen waar staat dat fina je testosteron verhoogt en niet verlaagt heb je geen zin in. je snapt er verder geen reet van maar jij hebt een mening. tsja, dan houdt het voor me op.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Achja, toen je het vergeleek met het dagelijks eten van voedsel wist ik al genoeg hoor.
en dat heb je super onderbouwd met feiten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Haha, spookverhaaltjes? Blijkbaar zien 50%+ op dit forum dan spoken?
spookverhaaltjes over dat een meerderheid van de finasteride gebruikers bijwerkingen ondervindt. totaal van de pot gerukt. de mensen die fina gebruiken en gewoon doorgaan met hun leven komen hier niet meer, waarom zouden ze. wat boeit het hen verder? je komt pas terug als je problemen hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Ik snap dat je dit niet wilt lezen aangezien je kalend en hopeloos bent, je wilt zo hard geloven dat fina veilig is...maar dat is het niet.
nee hoor, aan mij zie je niet dat ik kalend ben. ben ik ook al een jaar of zeven niet meer. en allemaal dankzij de fina. oh, wat een verschrikkelijk middel is het toch.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Mensen zoals jij zijn heel gevaarlijk, hormoon therapie aanraden aan jonge hopeloze kalende mannen en die na x tijd met nog meer problemen opzadelen. Schandalig eigenlijk.
ik raad niemand wat aan. weet je wat pas treurig is. verbitterde mannetjes als jij die uit afgunst wanhopige depressieve kalende mensen in de shit laten zaken door ze doemscenario's voor te schotelen, waardoor deze mensen fina niet eens meer durven te proberen.

Laatst gewijzigd door minten; 16 juli 2019 om 12:33
minten is offline   Met citaat reageren