Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2013, 14:15   #17
Kapsalon Rosa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 2
@Hanna; ik heb een aantal comments van jou gelezen, en bewonder de wijze waarop jij je verdiept hebt in de materie, zowel vaktechnisch, als kostentechnisch.
Ik heb echter wel een paar opmerkingen, waarvan ik vermoed dat deze al door de tijd ingehaald zijn(gezien de datum van plaatsing van jouw comments), maar ik wil ze toch graag even kwijt; allereerst is het zo dat de meeste verzekeraars op dit moment alleen willen vergoeden wanneer een salon ANKO óf SEMH gecertificeerd is.
Daarbij vergelijk je de internetprijzen met die van een haarwerkleverancier, en dit is pertinent geen goede vergelijking.Wat men op internet koopt, wordt niet aangemeten, op maat aangepast, of voorzien van anti-slip randen. Daarbij is het zo dat een goed haarwerker zich bezig houdt met het knippen, en de zogeheten nazorg.
In onze salon gaat er gemiddeld 7 à 8 uur werk in een haarwerk zitten, wat natuurlijk niet te vergelijken is met het "in een doos stoppen en opsturen" wat op internet wél het geval is.

Nogmaals, ik bewonder jouw inbreng, maar vertrouw erop dat je óók begrijpt dat het niet voor iedereen haalbaar is om een haarwerk via internet te bestellen....
Kapsalon Rosa is offline   Met citaat reageren