Los bericht bekijken
Oud 22 december 2017, 22:23   #10
Kasan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2017
Berichten: 8
Geslacht:
Nieuwe situatie

Inmiddels is het ruim 6 maanden later, Acell lijkt te werken. De Haren zijn wat dikker en voller. De uitval gaat wel door,ik geloof dat het wel wat langzamer is. Ik gebruik nu ook elke dag 1 x per dag Procapil spray.
Ik geef de Credits aan de Acell, maar het is ook denk ik een combinatie met de spray. Verder is de hek (inham)aan de voorkant helemaal gesloten . De kruin gebied moet nog volgroeien . Daar heb ik nog lege velden, uiteindelijke resultaat zien we pas over 12 maanden . De haren bij de kruin hebben ook langer buiten gelegen dan die aan de voorkant, dus meer shock , dat zou denk ik ook een reden kunnen zijn voor de traagheid. De groei is wel aanwezig, maar ik had wat sneller gewilt.
Over de voorkant van het hoofd en over de donor gebied ben ik zeer tevreden, nu nog de kruin gedeelte, Ik denk dat de voorkant al volgegroeid is , officieel heb in nog 6 maanden over.

Het wordt nooit als je natuurlijk haarlijn of de dichtheid. De haren van de tienerjaren krijg je nooit terug, maar je kan wel uit de voeten met dit.

Ik ben dankbaar aan de Turkse arts van de HT ,maar ik moet niet te vroeg juichen . Nog even wachten op de kruin gedeelte en rondom kruin gedeelte .
Hoofdhuid zenuwen zijn nog wel een beetje gevoelig, als ik aan de haren trek, ik voel het vooral bij rechts boven van de donor gebied.

Ik heb aantal plaatje's gepost van voor en na de behandeling. De prille haren zijn voor de Acell en de HT, de stevige haren zijn daarna. Ik geloof dat er wel een verschil in zit
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ht.jpg‎ (144,6 KB, 345x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0758.jpg‎ (146,3 KB, 289x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0761 (1).jpg‎ (145,6 KB, 305x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0764.JPG‎ (134,8 KB, 298x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0889.jpg‎ (133,9 KB, 274x gelezen)

Laatst gewijzigd door Kasan; 22 december 2017 om 22:35
Kasan is offline   Met citaat reageren