Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2019, 22:27   #9
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door achdeklerk Bekijk bericht
Hi Nicolaas,

voornamelijk hebben ze een grote dichtheid geplaatst bij de inhammen. In totaal 2530 dat was ongeveer de max bij deze kliniek per dag. Was er om 07:30 t/m 17:00. In geloof dat ze ongeveer 1800 grafts hebben geplaats (mix van 1,2,3 haren per grafts) bij de inhammen, 200 grafts (van 3 haren per graft) op de kruin en de rest in het midden. Ze waren hard bezig de gehele dag haha, maar heb inderdaad ook wel verhalen gehoord van boven de 3000+ per dag. Snap niet hoe ze dat doen, vond het al een lange zit

Overigens is er met de getekende haarlijn ook rekening gehouden met de natuurlijke vorm van mijn hoofd. De lijn is dus niet strak naar mijn oren getekend maar zit nog wel wat "buiging" in. Weet niet of je snapt wat ik bedoel nu.

Ben 3 maanden geleden begonnen met dutasteride & vanaf volgende week begin ik met minoxidil en op de langere termijn nanoxidil. Dit is wat mij is aangeraden. Jullie nog tips voor het verdere herstel, bepaalde shampoo's die echt effect hebben?

Thanks voor de info
Mag ik vragen waarom jou gelijk duasteride is aangeraden? Je zou verwachten dat finasteride als eerste alternatief een betere optie is.
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren