Los bericht bekijken
Oud 23 september 2007, 21:22   #70
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Mijn FUE moet ongeveer 2x zo ingrijpend zijn geweest dan die van DikkieD zal zijn, maar ik ben na een uitgebreide behandeling in mijn auto gestapt om de 140km terug naar huis te rijden.
Dat is m.i niet verstandig. Ook na een FUE wordt het afgeraden om zelf naar huis te rijden, en zeker niet als het een dergelijke afstand betreft.

Citaat:
's Morgens 05:00u ernaartoe, alles bij elkaar een behandeling van pakweg 11 uur en 's avonds om 23:00u weer thuis. Een lange dag, dat zeker. Ik zou zelf eerder opzien tegen het slapen in een hotel. Mensen onder ogen komen met een bebloed hoofd. Bovendien slaapt het de eerste nacht toch onrustiger, zeker in een vreemde omgeving, en dan moet je alsnog (niet fris) naar huis.
Na een FUE is het idd vervelend dat je niets meer kunt camoufleren, daar je helemaal kaal geschoren bent. Ik vind echter dat het niet opweegt tegen een verhoogd risico op een ongeluk. De mensen die daar in het hotel zitten zie je hoogstwaarschijnlijk nooit weer en 99% van de tijd zit je toch op je hotelkamer. Verder slapen sommige mensen idd onrustig in een vreemde omgeving, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Zelf heb ik daar bijvoorbeeld geen last van.

Mijn ervaring is dat je de volgende dag al een heel eind fitter bent dan direct na de behandeling. Natuurlijk ben je ook dan nog niet helemaal fris, maar iig een stuk frisser dan direct na de behandeling.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren