Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2014, 09:24   #6
GHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 254
Geslacht:
De site is zeker niet het schoolvoorbeeld van overzichtelijkheid. Maar de dingen die je noemt kunnen wel.
Een vraag stellen kan bijvoorbeeld door een persoonlijk berichtje naar iemand te sturen. En een nieuwe discussie start je door vanaf het startscherm de 'sub-discussie' te kiezen waar het volgens jou bij hoort & dan op de button links boven in de hoek te klikken (die waar 'nieuwe discussie' in staat).
Salvamia kun je dus ook een pb'tje sturen. Of gewoon bellen (zie de website van Tophair in Eindhoven).
Volgens mij moet je nu weer een stukje verder komen..........


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsgijs Bekijk bericht
de site is heel onduidelijk

ik probeer ook n vraag te stellen en in contact te komen met salvamia maar het is onmogelijk
heb alles geprobeerd maar de site heeft geen mogelijkheden om een nieuwe discussie te starten of in contact te komen met iemand.. het is een doolhof zonder uitgang..
__________________
Zo'n 4 jaar last van haaruitval (ben nu 49). Op zoek naar een manier om het te accepteren. Tot die tijd aan de androcur (voorheen 1,5 jaar duta) op zoek naar de minimale dosering. En een gedeeltelijk haarwerk van echt haar dat goed bevalt.
Update: Mijn haaruitval is al geruime tijd een heel stuk minder & mijn haar is dikker geworden. Ik draag al maanden geen haarstuk meer en blijf duimen dat dat zo blijft.
GHG is offline