Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2020, 13:24   #10
Burcu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2020
Locatie: istanbul
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik heb inmiddels een behoorlijk aantal reviews over haartransplantaties door Dr. Cinik verwijderd. Reviews waarbij ik sterk het vermoeden heb dat ze door de kliniek zelf zijn gepost. Ik heb de betreffende accounts om opheldering gevraagd. Het zou mooi zijn als een medewerker van de kliniek hier een reactie op kan geven.
Als kliniek zijnde moet je niet op zo'n manier jezelf willen promoten. Dat werkt misschien voor de korte termijn. Op de lange termijn gaat het altijd tegen je werken.
Beste Henk,

Ik ben Burcu Ozyalin, marketing- en salesmanager van Dr. Cinik Clinic.

Allereerst betreur ik deze situatie ten zeerste. Er is een heel groot misverstand. Bij deze wil u bedanken omdat u me de kans geeft om dit misverstand recht te zetten.

Ik kan u verzekeren dat alle mensen die hun goede recensies en ervaringen over onze kliniek delen, niet nep zijn. Het zijn onze echte patiënten die ik wil bedanken voor hun vriendelijke woorden over onze kliniek.
Zoals ik het heb begrepen heeft u deze mening vanwege de I.P. adres.

Laat me het u en de mensen op dit forum uitleggen. We hebben een zeer comfortabele cafetaria in de kliniek en onze patiënten kunnen zich na de operatie, na controle dag en de andere aanwezige dagen in Istanbul goed vermaken hier. Soms werken ze verder op hun laptop vanuit de kliniek.

De meeste hotels zijn vlakbij de kliniek. Dus meerdere accounts met dezelfde I.P. adres is zeer goed mogelijk. Het voelt niet eerlijk en prettig om ons en onze kliniek vanwege dit toeval te bekritiseren en af te keuren.

Met betrekking tot overige kritiek punten; wij hebben er geen problemen mee als patiënten elke maand hun vervolg foto's delen op haarweb (of waar dan ook op internet).
Want wij vertrouwen onze resultaten in elke fase van hun ontwikkeling. Wij zijn juist blij als onze patiënten open en transparant zijn op deze forum, dat is wel zo eerlijk naar alle leden toe.

We willen graag op dit platform blijven en de ervaringen van onze patiënten lezen. Ik geloof dat deze opmerkingen en terugkoppelingen van onze patiënten ons zullen helpen om onze services te blijven verbeteren wat belangrijk is voor de verdere ontwikkeling van ons kliniek.

Als u contact met mij opneemt via e-mail: info@emrahcinik.com, wil ik graag alle details bespreken en delen. Uiteraard zullen we daarvoor eerst toestemming aan onze patiënten moeten vragen. Wij respecteren altijd de privacy van onze patiënten.

Met vriendelijke groeten,

Burcu Ozyalin
Burcu is offline