Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2010, 12:42   #73
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik heb een kale man. Dat is hij al vanaf zijn 21ste of zo (toen kende ik hem nog niet, overigens), en hij scheert zijn hoofd al meer dan 30 jaar. Het is voor mij nooit een punt geweest, ik heb er ook niet bij stilgestaan. Toen wij elkaar leerden kennen, was kaalheid echter wel erg populair bij de skinheads, en die associatie vvond ik niet zo prettig. Daarna werd hij ook nog wel eens de 'broer van Pim Fortuyn' genoemd. Ook leuk. Inmiddels is een geschoren hoofd algemeen geaccepteerd.

Soms overkomen je dingen in het leven, waarvoor je niet kiest. Die zul je echt moeten accepteren, want een andere mogelijkheid is er niet. Als je zoveel problemen hebt met kaal worden, dat het je hele leven beheerst, is het denk ik inderdaad raadzaam om hulp te zoeken.

Mijn haar is nu weer 'normaal', maar toen ik net AGA had, was dat echt heel anders. Ik heb voor mezelf toen besloten, dat ik een tot anderhalf jaar lang 'middelen' zou proberen. Zouden die niet werken, dan was ik van plan het allermooiste haarwerk te kopen wat ik maar kon krijgen of me helemaal kaal te scheren.
Dat besluit gaf mij rust.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren