Los bericht bekijken
Oud 6 december 2017, 12:24   #3
mcm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Hey Daams,

Zeker! Ik zit nu bij Balans in Bussum waar ik inmiddels 2 haarwerken heb besteld die over 3 weken binnenkomen. Ze zijn daar super relaxt, totaal niet opdringerig en heel aardig. De site etc oogt wel wat oud maar toen ik daar eenmaal binnen was voelde ik me voor een eerste keer redelijk op m'n gemak.

Ik ga 't 1 maand proberen maar wil voor ik probeer toch effe alle in's en outs van iemand weten die het daadwerkelijk zelf draagt.

Volgens hun kon ik echt alles doen met een haarwerk en was 't enige ding waarmee je moet opletten in de sauna gaan. Sporten en in de wind fietsen etc is allemaal prima te doen.

Echter sprak ik een vriend uit Parijs (die helaas slecht Engels spreekt) en die bevestigde alles alleen zei die wel dat het met sporten en/of zweten losser komt te zitten, alleen wil ik weten wat ze met ''los'' bedoelen. Ook zou de voorste rand soms 'n beetje los gaan zitten, maar ook ben ik benieuwd wat hier ''los'' betekent en of een ander dit kan zien.

Hij vertelde wel dat het echt onzichtbaar en niet voelbaar is, dit wil ik nog even dubbelchecken met de mensen hier die het dragen. Mijn kennis uit Parijs heeft een stukje wat hij 3 maanden gebruikt (wel welke 4 weken schoonmaakt) en dat is dus schijnbaar een dikkere medical skin. Mij is verteld dat het meeste realistische wat je kan nemen de 12 haarstukjes per jaar zijn die je elke 4 weken nieuw opzet.

Benieuwd naar iemand die dus 12 stukjes per jaar heeft en dit lijmt, geen tape.

Laatst gewijzigd door mcm; 6 december 2017 om 12:27
mcm is offline   Met citaat reageren