Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2010, 22:40   #3
meisje22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2010
Berichten: 20
ten eerste dankjewel voor je reactie..
en ik lees dat jij ook echt diep zit..
ik moet wel zeggen dat mijn medicijnen die ik nu een paar weken heb me wel een beetje op de been houden.
ikweet natuurlijk niet hoe ver je zit maar zoals je het beschrijft... ik weet niet of ik het je kan aanraden maar ben je al eens naar de dokter geweest om te vragen of je iets kan krijgen wat je een beetje positiever kan laten denken...

bij mij vertelde ze even op n makkelijke manier; dat je positieve en negatieve stofjes in je hoofd hebt zitten en als je alleen negatieve hebt heb je even hulp nodig...

en het is heel erg vervelend als je mensen nodig hebt, en die er dan niet zijn. en al helemaal je ouders..

je zegt;
Ik hoef nu letterlijk alleen in de spiegel te kijken of reclamespotjes van kappers, shampoo's te zien en mn dag is helemaal verziekt!
Ik stress me ook heel erg veel en snel.. maak me druk om de kleinste dingen..

het lijkt alsof ik het zelf heb getypt..

je bent echt jong, probeer wat te doen met mijn advies. het kan best zijn dat je je beter gaat voelen door medicijnen. en dan is dat mooi meegenomen. er zijn wel een paar bijwerkingen maar dat hou je toch..
en ik vind het zoiezo erg knap dat je toch de moeite neemt om je pruik op te doen.
En je zegt wel; ach ik moet het toch maar accepteren.

maar mij lukt het al niet met mijn wenkbrauw.

ik weet echt hoe je je voelt, geloof me. probeer toch steun te vinden bij mensen die je kan vertrouwen..

take care
x
meisje22 is offline   Met citaat reageren