Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2020, 18:38   #10
Kamikaze
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie hoeveel grafts hebben ze uiteindelijk gezet, wat vond je van de kliniek zelf ( eigen kliniek of in hospitaal ) ,hygiëne, behandel kamer e.d.
Hi Inesmoll,

Het aantal geplaatste grafts had ik al benoemt in mijn (lange verhaal. Volgens de arts zijn er 2635 grafts geplaatst. Ik had daar een berekening van mee gekregen. Die kan ik enkel nu even niet zo snel vinden. Regelmatig lees ik daar discussies over op dit forum of het aantal daadwerkelijk geplaatste grafts wel klopt of is verkregen. Maar eerlijk gezegd maakt mij het niet zo veel uit. Heb aangegeven dat ik een maximale dichtheid wil en verwacht. Als de arts dan aangeeft dat het er zoveel zijn geworden ga ik daar in goed vertrouwen vanuit. De hele behandeling is voornamelijk gebaseerd op het vertrouwen van je eigen gemaakte keuze toch!?

GlobalHair heeft geen eigen kliniek zover ik weet maar een eigen afdeling met 4 behandelkamers in een ziekenhuis. Ze behandelen per keer max 4 personen. Dit doen ze met 2 hoofdartsen, 2 assistent artsen en 8 teamleden. Daarnaast heb je een privé behandelkamer (met eigen toilet ruimte) en niet een ruimte met een gordijntje ertussen en zie je degene die ook behandeld wordt(en) enkel vooraf, bij de wissel in de pauze en na afloop. Verder is het net alsof je de enige bent die op dat moment behandeld wordt. Dat geeft een heel goed gevoel, de hygiëne was naar mijn inziens tip top in orde. Regelmatig verwisselde het team hun handschoenen, droegen mondkapjes, operatie mutsjes, alles was gesteriliseerd (gereedschappen, de behandeltafel e.a.). Het rook erg steriel en ikzelf heb geen moment een naar gevoel gehad mbt hygiëne of op welke andere manier dan ook.
Kamikaze is offline   Met citaat reageren