Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2017, 17:27   #4
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irina60 Bekijk bericht
Lees mijn laatste bericht op dit forum:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36478

Je kan het filmpje mee nemen naar de universiteiten en ze zelf vragen waarom hebben ze nog geen oplossing voor haarverlies problematiek. Zelf weet ik het het antwoord al vandaar dat ik geen dermatoloog/tricholoog/haartransplant specielist ben gaan raadplegen. Mijn eigen haar is mijn overtuiging dat dit werkt, heb geen universtiet ervoor nodig ( zelf heb ik meer dan een universitaire opleidingen en vele wetenschappers als vrienden).

Als dit wereldnieuws wordt - dan hebben we duizenden mensen zonder werk. Alleen al de pruiken makers voor de vele kale celebrieties die vanaf USD 100 000 pruiken verkopen zullen zonder inkomen thuis gaan zitten. Niet te praten over de shampoo industrie enz.... En niet te vergeten de hoeveelheid mensen die hun problemen niet willen oplossen- kaalheid of andere haarprobelmatiek is vaker dan je denkt onbewust gewenst door de mensen. Bekendheid van deze methode zal grote psychologische problemen veroorzaken voor hun - geen excuus meer. Wie eigen haar echt wil herstellen die vindt de weg naar deze methode. De rest kan best eerst naar eigen psyche kijken. De onbewuste benefits van de kwallen is geen nieuws voor niemand en iedereen is vrij ermee om te gaan zoals die wil.

De militaire wijsheid begrijp ik niet, maar het is hun werk om deze te veranderen willen ze betere soldaten hebben.

Veel plezier met het kijken naar de clip.

Groeten,
Irina
Ik ben nog niet overtuigd door een filmpje in het Russisch. Nederlanders spreken meestal geen Russisch. Ook je teksten hebben mij nog niet overtuigd.

Door je meerdere universitaire opleidingen zul je weten, dat het in de wetenschap gebruikelijk is, om boven belangrijke publicaties een korte samenvatting te zetten. Daarin staat heel beknopt en overzichtelijk de probleemstelling, de onderzoekshypothese, de experimentele opzet, de resultaten en conclusies. Ook worden er verwijzingen bij gegeven naar relevante onderzoeksrapporten. Die duidelijkheid mis ik in je berichten.

Je vele wetenschappelijk opgeleide vrienden kunnen misschien wel iemand vinden, die deze succesvolle methode wetenschappelijk wil onderzoeken.

Als er geen universitair onderzoek is gedaan naar deze behandelingsmethode, en als hij heel goed werkt, kun je hem succesvol aanbieden op basis van no cure no pay.

Laatst gewijzigd door theo sluis; 6 maart 2017 om 17:36
theo sluis is offline   Met citaat reageren