Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2011, 00:39   #48
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kara85 Bekijk bericht
Lucky dat is mijn mening dat jij het daar niet meer eens bent en denkt alles beter te weten is jou probleem. Ik mag toch wel hopen dat ik mijn mening kan plaatsen. niet iedereen is zo realistisch als jou lucky jong. nogmaals ik zeg wat ik wil en wat ik denk... met je geen recht van spreken :S denk dat jij dat meer hebt je bent daar niet eens geweest niks gezien en dan zo praten.
Hoe kan je een mening geven zonder onderbouwing, juiste benadering en ervaring ?

Je kan je mening geven over het feit dat je ontevreden bent over de kliniek en jouw resultaat. Daar kan je je mening over geven, ja. Maar jij kan helemaal geen mening geven over haartransplantaties in het algemeen op basis van hoe jij het waarschijnlijk hebt aangepakt.

1) Je was waarschijnlijk flink kalend. Opzich geen punt mits je punt 3 maar volgt, hieronder beschreven.
2) Je hebt waarschijnlijk te weinig grafts ontvangen om meteen klaar te zijn.
3) Hebt waarschijnlijk nooit de intentie gehad om meerdere transplantaties te ondergaan.
4) De foute kliniek bezocht waarschijnlijk vanwege de financien.

Dan kan je alleen maar in de spiegel kijken en zeggen, ik heb het niet goed aangepakt en het hoeft voor mij allemaal niet meer. Maar je kan nooit zeggen dat haartransplanties niks zijn, want daar weet je helemaal niks vanaf. Dat is het enige wat ik je wil zeggen en hoop dat je het verschil ziet. Tegenwoordig moffelen we alles weg onder het mom, "ik mag toch mijn mening geven ?" Maar je moet geen mening hebben als je er geen knars verstand van hebt of er niet alles aan gedaan hebt om er iets moois van te maken.

Laatst gewijzigd door Lucky; 8 juni 2011 om 00:54
Lucky is offline