Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2011, 12:59   #51
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Laat ik voorop stellen dat ik deze discussie die zich ontaard in dit topic betreur. Vooral gezien het geen inhoudelijke is van een bepaalde kant, maar alleen modder gegooi, niet onderbouwd met feiten of foto, om over het stukje van omkoping maar niet te praten, dit is natuurlijk ronduit belachelijk en op niets gebaseerd.

Gezien het feit dat Kara niet zijn echte naam of behandeldata door wil geven in een PM kan ik verder niks voor hem betekenen.

Voor wat betreft het stukje over bonussen. Ik ben "de contactpersoon" van Esteworld in Nederland en beheer nu ook de site van Esteworld Nederland. Dat hele verhaal gaat dus zeker niet op.

Esteworld zit aan de top in Turkije samen met Transmed en bepaalde artsen die zelf klinieken leiden. Anders was ik nooit voor Esteworld aan de slag gegaan. Ik heb zelf ook in de onzekere situatie gezeten waarin vele verkeren.

Verder wil ik mijn eigen foto's en ervaringen van anderen die naar Esteworld gaan in de nabije toekomst voor zich laten spreken, zoals je kan zien is er met het donorgebied bij mij in ieder geval niks mis. 1 juli volgt de volgende update van mijn kant.

Laatst gewijzigd door chopper69; 8 juni 2011 om 13:09
chopper69 is offline