Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2013, 03:17   #13
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Jah als ik het doe of beter gezegd, als ik het geld voor heb wil ik het waarschijnlijk direct bij Beauty Care laten doen.
Ik had wat foto's gestuurd over mijn haarstatus voor een prijs indicatie en die was tussen de 800 en 1200 euro werd mij verteld
Terwijl ik alleen frontaal met inhammen wil opvullen, shit is wel klote veel geld man, en ik hou van de zon heb zwart haar en in de zomer mooi getinte huid, maar dat mag dus ook niet wil je er langer dan een jaar van genieten mag je niet onder de zonnebank en in de zomer pet op of factor 30 op je hoofd, oeffff moeilijk moeilijk en frustrerend. Twijfelde niet zolang geleden nog om bij echthaar.nl een pernamente pruik te zetten met een goeie korting via je zorgverzekering, maar denk dat je daar niet echt gelukkig van word om elke 4 weken in die stoel voor de spiegel te gaan zitten met een kaalgeschoren eiland op je hoofd
Nee ik denk toch dat die MHP het beste zou kunnen zijn, we zien het wel, hoop dat er wat mensen die bij Beautycare zijn geweest op deze forum wat leuke foto's/resultaten kunnen posten om de twijfelaars over de streep te trekken.
Nog erg bedankt voor je reactie
Bootyman is offline   Met citaat reageren