Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2013, 17:25   #1
ridak84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2013
Berichten: 1
Smile microhaarpigmentatie "pro hair clinic" wilrijk

hallo!

Ik wou even mijn ervaring met microhaarpigmentatie (msp) bij pro hair clinic delen met jullie.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik FUE haar transplantatie laten doen in het buitenland, resultaat was goed maar kon beter vond ik. In mijn geval was dit moeilijk te bereiken omwille van mijn dunne haarstructuur. En Als ik mijn haar te kort zou laten knippen kon je bij de donorgebied zien dat daar minder haar was dan andere plekken. Wat ik wel een serieuze probleem vond.

Daarom heb ik overwogen om microhaarpigmentatie te laten doen, na onderzoek op internet heb ik ondervonden dat er een permanente en een semi permanente behandeling bestond, voor mij was de semi permanente behandeling interessanter/veiliger omdat je nooit weet wat er met de inkt zou gebeuren in de loop van jaren, en die risico wou ik niet nemen, bij pro hair clinic kon ik de semi permanente behandeling krijgen.

Eerst een consultatie, wat zeer professioneel, informatief en persoonsgericht was. Daarna heb ik besloten om een afspraak te laten maken voor de behandeling. Dit verliep echter zeer vlot. Vandaag de dag heb ik al 4 behandelingen gehad van telkens 3 uur wat allemaal in de totale kostprijs inbegrepen was, en ik moet erbij zeggen dat ik zeer tevreden ben van de resultaat. Ik wil pro hair clinic hierbij bedanken voor hun vriendelijke en professionele ontvang en behandeling.

bekijk de before and after foto's.

mvg ridak

http://s1328.photobucket.com/user/ri...?sort=3&page=1
ridak84 is offline   Met citaat reageren