Discussie: Micro Pigmentation
Los bericht bekijken
Oud 20 april 2015, 17:59   #31
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bootyman Bekijk bericht
Lord bijbaantje is geen optie, werk al 40 uur per week, heb nog een kleine waar ik tijd voor over wil hebben, werk om te leven en niet andersom.
En die prijzen zijn asociaal hoog geworden, ik wil geen 1800 euro neerleggen voor een tattoo die op de duur vervaagd, paar jaar terug vroeg beauty care noordwijk rond 1000, nu betaal je bijna het dubbele.\

BTW hoe is jou HT verlopen en resultaat, zie dat je aardig dingen hebt weggestreept in je regime.
Fina begin ik niet aan
Ik heb laatst ook bij Beauty Care Noordwijk een offerte aangevraagd, bij mij vragen ze iets meer dan 1K voor de hele kruin (twee behandelingen). Voor mij is MHP verder geen prioriteit omdat ik al een HT heb laten doen en aan de fina ga beginnen. Denk dat HT + fina ook voldoende resultaat levert. Dan is MHP voor mij overbodig. Verder valt er nog weinig te zeggen over het resultaat van mijn HT. Nog een jaar afwachten. In de tussentijd is toppik mijn wondermiddel zodat bijna niemand weet dat ik kaal-wordend ben haha.
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren