Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2016, 01:38   #72
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stopandgrow Bekijk bericht
Goedemiddag

We gaan de uitdaging aan hier op het forum!!
Vanaf donderdag heb ik de microscaner.. Waarmee we kunnen zien hoeveel haren er uit een haarzakje groeien... Ik wil voor iedereen hier op het forum een analyse maken,of je nu wel of niet stop and grow gaat gebruiken..zodat jullie de voortgang van de haargroei kunnen bij houden..

Hoe gaan we bepalen wie ik gratis ga behandelen met stop and grow.... Heb er zin in!!!!
Zoals eerder in het forum aangeven, wil ik vrijwillig deze zware taak tot me nemen :-p
Gezien het feit dat er nog niemand duidelijk voor deze kosteloze behandeling heeft gereageerd.
Wil ik deze kosteloze behandeling ondergaan met als voorwaarden om een eerlijke, duidelijke en kritische verslaglegging met tekst en foto’s op dezelfde locatie, lichtintensiteit te verzorgen op het forum www.haarweb.nl.
Om te beginnen wordt er gestart met een beginfoto en na iedere behandeling wordt een foto geüpload om de voortgang c.q. achteruitgang bij te houden.
Als er iemand bezwaar tegen heeft dat ik deze kosteloze behandeling start, dan verzoek ik Stopandgrow zelf maar een forumlid hier aan te wijzen.
Of degene die bezwaar heeft, om met een initiatief te komen zodat er in ieder geval zo snel mogelijk met deze proef gestart kan worden….
Graag hoor ik van jullie.. ;-)

Laatst gewijzigd door Innovator; 17 februari 2016 om 15:28
Innovator is offline   Met citaat reageren