Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2016, 16:39   #33
ReneNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarzorg Bekijk bericht
Fijne mensen,

Even een korte update. Vandaag precies een week geleden mijn HT ondergaan. Alles gaat volgens verwachting. Ik zal wat foto's uploaden als ik korstvrij ben, met een dag of 2 verwacht ik
Het donorgebied is eigenlijk al helemaal hersteld, op mijn ontvangstgebied zit nog 95% van de korstjes. Zoals jullie op de foto's konden zien bloedde ik behoorlijk dus is dat gehele gebied min of meer 1 grote korst. Jammer wel omdat ik helaas nog niet een voorproefje van het uiteindelijke resultaat heb kunnen zien.

De geimplanteerde haartjes zitten echt in de korst en zullen wanneer deze eraf gewassen worden denk ik meekomen. Is dat heel erg?

Ik neem aan dat de grafts voldoende verankerd zijn inmiddels toch? Zorgen om meekomen van grafts aan de korst hoe ik toch niet te hebben?

Gr Haarzorg!

Fijne Haarzorg,

ik ben sinds 19-2 korstvrij en zoals je misschien op dit forum hebt gelezen is het algemene advies 20 min losweken onder de kraan. Bij mij hielp dat totaal niet.

Ik heb mijn hoofd met lotion ingespoten en voorzichtig met een vinger aan de korst "gewiebeld". Niet de hoofdhuid raken en maar alleen de korst. Niet te lang op 1 plek blijven wrijven. Dus voorzichtig met een vinger de korst bewegen. Je krijgt zelf wel het gevoel hoever je kan gaan.

De schacht is bij mij niet afgebroken toen de korst los kwam. Maar de schacht/grafts zullen uiteindelijk afbreken. Dat is jou volgende fase.

Iets waar ik nu op zit te wachten.

Groeten
Rene
__________________
HT 9-2-2016 EsteCenter.com Turkije Istanboel. 3050 Grafts.

Mijn HT ervaring: www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35604

In herstelfase: Calendulan wondzalf.
Lotion tip: Vaseline.nl Advanced Repair bodylotion spray (witte fles).
Puistjes periode: Rozenwater (op plat watje) en Bio+ olie van kneipp


Bouwjaar 1965
ReneNL is offline   Met citaat reageren