Discussie: Mijn verhaal
Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2005, 13:58   #1
Ricardo1200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2005
Berichten: 3
Mijn verhaal

Mijn verhaal:



Al sinds mijn puberteit heb ik een probleem met lichaamsbeharing aangezien ik een man ben is het logisch dat mijn lichaam ruim behaard is. Met name het haar op mijn borst en rug vind ik niet mooi.

Tijdens mijn vakantie in Nederland dit jaar lag er een Yess of Viva die ik even doorbladerde. Al snel viel mijn oog op een artikel waarin werd gesproken over een nieuw product voor mannen namelijk Veet for Men. Met name de vrouwen zullen het merk Veet wel kennen.

Na mijn vakantie naar de winkel getogen en inderdaad ergens onderin de hoek van het schap stond het product. Enigszins een beetje geneert kocht ik het product en vertrok snel uit de winkel.

Eenmaal thuis ben ik mijn badkamer in ingedoken en heb mijn buik en rug ingesmeerd met dat spul, de chemische reactie afgewacht. En voila alle haren verdwenen als sneeuw voor de zon. Na enige twijfel ook mijn benen meegepakt want het was geen porem een kale borst met van die harige benen eronder.

Voor het eerst in jaren dat ik voor de spiegel sta, stoor ik me niet aan mijn lichaamsbeharing. Ik vind mijzelf mooi in de spiegel (alhoewel ik misschien wat moet afvallen), maar gelijk rijzende de twijfels: wat vind mijn omgeving (vrienden/kennissen), wat zeggen mijn collega’s als ik zo kaal op het werk verschijn, ben ik nu te “vrouwelijk” geworden en wat zouden vreemden van mij vinden.

Voorzichtig heb ik het onderwerp een keer bij een vriend en vriendin, aangesneden en hun reactie was dat een man zelfs zijn oksels niet mag scheren.

Alhoewel deze vraag hier al vaker is gesteld ben ik toch benieuwd naar jullie reactie (M/V).



Bedankt..
Ricardo1200 is offline   Met citaat reageren