Discussie: Argan haarolie
Los bericht bekijken
Oud 22 april 2008, 15:56   #8
sanaa
krullenbol
 
sanaa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door argancare Bekijk bericht
Arganolie is een product afkomstig uit eerlijke handel dat op ambachtelijke wijze wordt geproduceerd in Tiznit(Marokko) . De olie staat bekend om zijn wonderbaarlijke kwaliteiten op het vlak van cosmetica en haarverzorging . Ze herstelt dof, droog en beschadigd haar, geeft het haar elasticiteit terug en houdt de hoofdhuid gezond . Ze versterkt eveneens breekbare en beschadigde nagels.

Door zijn unieke samenstelling heeft dit product een groot reinigend vermogen en elektrostatische kracht. Het bindt het overtollige huidvet en vuildeeltjes, deze worden dan eenvoudig met water weggespoeld.
Op het haar zorgt de argan olie voor glanzend haar en mensen met fragiele nagels kunnen de olie samen met wat citroensap gebruiken om de nagels sterker te maken.
Ze versterkt eveneens breekbare nagels en haren.
Is geschikt voor alle huidtypes, maar ideaal voor droge en gedehydrateerde huid.
- Herstelt het evenwicht en de structuur van het haar :
- Antiroosvorming.
- Tegen haaruitval.
Doet uw haar glanzen , ontwart en verstevigt het.
Zeer efficiënt tegen roos .
Geschikt voor het hele gezin .
Puur Natuurlijk en harstikke gezond voor je haar.
Is tegen haar uitval en brengt de glans weer terug.
Arganolie wordt steeds populairder : Zo gebruikt het merk Head&Shoulders, Garnier,SchwarzerKopf,... olie-extracten van arganolie voor haar nieuwe shampoo voor zijdezacht haar.
Ik kan je zelf vertellen dat argan olie geweldig is het zeer geschikt voor die beschadigt of droog. argan is zelf goed voor je huid en lichaam maar dat is weer een ander onderwerp.

ik zou als een masker gebruiken dat doe ik tenminste en je merkt het heel snel het verstevigd je haar en je krijgt inderdaad minder haar uitval het behandelt je haar en voedt je haar eerste x merk je al een beetje als je het blijft volgen ga je grote verandering in zien.

het is echt ideaal van je grootmoeder kan je het beste leren dan van cosmatica expert niet dat totaal niet werk maar ben er van overtuigt en heb ook gemerkt dat recepten van de grootmoeders toch het beste werken.

het is de moeite om uit te proberen en totaal niet duur.

ik gebruik zelf argan gezichts creme helaas zijn ze niet in nederland verkrijgbaar zo ver ik weet.
wel in belgie
sanaa is offline   Met citaat reageren