Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2005, 00:57   #9
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hey Lanne,


Die dieren ondervonden toxische effecten na het nemen van een dosis die tot 425x hoger was dan de normale. Niet zo vreemd dus.

Je hebt wel gelijk dat er nog niet zo veel bekend is over de neurologische gevolgen van dutasteride.
Zelf maak ik me er niet zo'n zorgen om. Mocht ik vaststellen dat ik allerlei rare nevenwerkingen zou beginnen te ondervinden, of dat ik minder goed zou beginnen functioneren, zou ik er gewoon onmiddellijk mee stoppen...

Hi Cloud,


Bij hoge doses is het inderdaad niet zo vreemd om toxische effecten te krijgen.

Ik heb ook gedacht, als ik aan de duta zou gaan en eventueel bijwerkingen zou merken ik daar inderdaad ook meteen mee stop.
Omdat de halfwaarde tijd nogal lang is en voordat het dan een keer uitgewerkt is in je lichaam duurt een behoorlijke tijd.

Ik ben alleen wel benieuwd of er ook mensen zijn die dezelfde ervaringen hebben als die meneer.
En omdat er nog zo weinig over bekend is, vraag ik het graag na aan de mensen hier op het haarweb. Weet niet of er risico is op onomkeerbare reacties. Mensen op deze site zitten nou eenmaal niet te wachten op MS of andere neurologische aandoeningen.
Ik wil mezelf als het ff kan, gewoon niet achteraf voor de kop slaan dat ik zaken niet beter nagevraagd of overwogen heb. Snap je?
Ik heb nl. ook erg spijt van het feit dat ik ooit de diane ben gaan slikken.
Mogelijk had ik nu al die haarproblemen niet gehad.

Welk inname schema hanteer jij trouwens?

Heb je tot zover ook bijwerkingen opgemerkt of totaal niet?
En bij fina?
Bij fina merkte ik nl. libido-verlies. Heb gelezen dat er bij duta-gebruikers een iets hoger percentage mensen is met libido-verlies.
Ik heb nog wel libido over maar vindt vermindering niet echt leuk, maar zou het voor lief nemen als ik mijn haar er mee terug krijg.

Laatst gewijzigd door lanne; 20 februari 2005 om 01:05
lanne is offline   Met citaat reageren