Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2020, 01:03   #37
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Nee, je begrijpt het totaal verkeerd!
Ik zeg juist het tegenovergesteld, en dat is als Levensstijl zo van invloed was geweest(tot op een zekere hoogte) op het eindresultaat dan waren Lange Frans en Najib Amhali als eerste mislukt, en wil daarmee zeggen dat de juiste en goede kwalitatieve behandeling altijd het meest belangrijke is. En dat is waarom Frans Bauer zo'n slechte resultaat heeft! Oftewel HASCI bullshit behandeling....
Ik heb zowel Najib(bij de kapper) als Lange Frans met nat haar gezien en het resultaat zag er gewoon goed uit, en er zat echt niets tussen!
En als echt een gezonde levensstijl zo'n groot verschil kan maken, dan zouden alle junks zo kaal als een knikker zijn! En ik kan je vertellen, ik woon vlakbij een gebruikers ruimte en zie alleen maar junks met volle bosharen, en ik overdrijf echt niet. Sinds ik last begon te krijgen van kaalheid, begon ik ook automatisch te letten op mensen die of heel kaal zijn of juist en vol bos haar hebben. Ik kan je met zekerheid zeggen dat junks gemiddeld gezien juist minder last hebben van kaalheid dan mensen die en gezonde levensstijl hebben, let daar maar is op zou ik zeggen!
Minder blowen
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren