Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2010, 12:12   #8
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Oeps, sorry voor mijn vooroordeel. Niet iedereen met lang haar houdt van Heavy Metal !

Hou oud je ook alweer moet zijn ? Ligt eraan vind ik. Zit hier een jongen op HW met vrijwel geen kaalheid en die wilt een HT. Zou ik de gok wel durven te nemen, want kaalheid zat eigenlijk niet in zijn familie en zelf zoals gezegd, zag het er ook niet naar uit dat hij iets hoefde te vrezen.

Tis best vervelend om te moeten aanhoren, maar je zal zelf ook gebaat zijn bij een eerlijk advies. Ik weet niet zo goed, of je nu fina slikt of niet...of dat je er niet tegen kan. Hoe dan ook, op je 19e in deze situatie is natuurlijk wel anders dan op je 30e in deze situatie. Dit zijn de tropenjaren, aga is op zijn agressiefst. Mijn situatie was enigzins vergelijkbaar op mijn 21e, iets minder, en 9 jaar later was enkel mijn kruin daarnaast nog aangetast. Positief blijven ! Was ook flink aan het smeren en poederen gegaan. Als je dan op een gegeven moment merkt dat het niet verergert door wat voor reden dan ook, dan is dat al een overwinning op zich. Goed, de situatie is dan natuurlijk nog wel hoe die is en dat is balen. De illusie dat er haren terug komen (doormiddel van minox, fina), althans veel, kan je wel op je buik schrijven. Stabiliseren die boel, aanschouwen en dan evt HT.

succes !

Laatst gewijzigd door norwood2; 1 mei 2010 om 12:16
norwood2 is offline   Met citaat reageren