Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2020, 19:23   #1
algomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2020
Berichten: 36
Geslacht:
Neofolics..werkt het?

Ik (man 42, lichte inhammen sinds een jaar of 5) ben nu in mijn 4e maand van het gebruik van neofolics tabletten en shampo en sinds 2 weken de lotion (3x daags). Omdat ik tot nu toe geen resultaat zie (haarlijn is ietsjes achteruit gegaan en zie dagelijks veel (steeds meer?) haren in mijn kam en bed) heb ik de dosis verhoogd van 1 naar 3 tabletten per dag. Dit wil ik, ondanks de best hoge kosten, een jaar volhouden. Daarna overweeg ik een HT (ik zie op tegen het scheren van donorgebied).


Maar ik vrees dat het een verloren zaak is want:
- ik zie op dit, of andere fora, geen berichten van mensen die het gebruiken. Lijkt me geen goed teken..
- de fabrikant beweert op de site dat hun product beter is dan mixo op basis van onderzoek. Echter, er staat nergens een link waar je daarvan de data kan bekijken. Geen wetenschappelijke publicatie in ieder geval. Als het echt beter werkt en de data toont dat aan, dan zou ik het maar rap publiceren als ik de fabrikant was en de publicatie op de site zetten. Enorme omzetstijging ten gevolg lijkt mij...


Vandaar mijn vraag hier: Is er iemand die me iets kan vertellen over de resultaten op de langere termijn?


Wat mij in ieder geval opvalt in het gebruik is dat de shampo lekker ruikt en het haar er heerlijk door aanvoelt maar de lotion..stinkt nogal. Lijkt me lastig om daar geen vragen over te krijgen op kantoor..
algomas is offline   Met citaat reageren