Los bericht bekijken
Oud 19 december 2015, 11:44   #18
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Ik heb helaas al heel lang deze klachten. Ik ben dan ook al lid van Haarweb vanaf 2004 als Sigur. Ik kon nog wel inloggen, maar het lukte gek genoeg niet meer om een bericht te plaatsen (ik was een aantal jaren niet actief geweest op het forum, misschien daarom), dus heb ik maar een nieuw account aangemaakt. In mijn voorstelberichtje staat iets meer over de voorgeschiedenis.

Ik heb even geknipt en geplakt, hieronder het voorstelberichtje;

Hallo,

ik ben Effie, en ik heb haaruitval gekregen na het stoppen met de pil, ik kreeg toen een heel heftig eczeem op mijn hoofd waar de haaruitval een gevolg van was. Hierna ben ik de pil weer gaan slikken en toen werd mijn hoofdhuid weer gezond en stopte de haaruitval.
Toen ik jaren later weer met de pil stopte kreeg ik weer een zieke hoofdhuid en veel haaruitval. En weer stopte dit toen ik de pil weer ging slikken. Ik had me voorgenomen nooit meer met de pil (Diane 35) te stoppen. Maar toen werd mij de merkloze variant voorgeschreven en begon de ellende opnieuw.. Hierna werkte de pil niet meer genoeg en ben ik androcur erbij gaan nemen. Dit ging een tijdje goed totdat ik hiermee ging minderen omdat ik wel een heel hoge dosis slikte.
Nu helaas alweer een tijdje haaruitval door hoofdhuidproblemen. AGA zit niet bij mij in de familie, en bovenop heb ik juist nog het meeste haar, dus het is echt te wijten aan mijn hoofdhuid. Van een droge huid, kreeg ik ineens een vette huid en een dikke laag schilfers wat echt te wijten is door het “geklooi“ met hormonen.
Ik heb al van alles geprobeerd; salicylzuur, koolteer, nizoral, bethametason, elke dag wassen, en zelfs een tijdje 2 keer per dag, itraconazol, absurd gezond eten, ijzerkuren etc, maar de oplossing heb ik helaas nog niet gevonden, en intussen heb ik een ondraaglijke jeuk op mijn hoofdhuid en vallen de haren uit mijn hoofd. Op sommige plekken komt het denk ik ook niet meer terug omdat mijn huid daar heel slecht is en ik er nog geen hergroei zie.

P.s. ik ben al lid vanaf 2004 (als Sigur), maar het lukt me niet een bericht te plaatsen met mijn oude profiel, dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
Effie is offline   Met citaat reageren