Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2007, 20:03   #12
aurelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2004
Locatie: Linter,Vlaams-Brabant
Berichten: 68
hey,

ik denk dat ik waarschijnlijk een synthetisch haarwerk ga nemen..Vooral omdat ik dat ook het snelste heb en ik kan nadien nog altijd een echt nemen dat zie ik nog wel.
En zoals je al zei heeft Hanna me al heel wat informatie gegeven, maar zkr voor mijn eerste pruik wil ik die niet kopen via internet.
Ik zal je zeker en vast op de hoogte houden over hoe het de eerste afspraak verlopen is en wat ik ga doen
Groetjes x
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chacha Bekijk bericht
Hallo,
Zonder dank.
Ben blij dat ik wat kan helpen,en dat je met je mama kunnen praten hebt.
Die tranen zijn normaal ken dat,af en toe gebeurd dat nog zoals wanneer ik naar de reportage op canvas keek naar een A.A reportage van een Engels model zeer bekend daar,maar dat doet deugd ne keer goed wenen alle stress komt dan eens los.Ik kan daar deugd van hebben.Nu over mijn haarwerk:Ik draag een synthetisch haarwerk en dat kost 270 euro ik moet wel een beetje naar de prijs kijken,maar ben zeer tevreden.Ik ga al 20jaar bij dezelfde mevrouw en winkel,maar die is er nu zelf met gestopt en ze houd contact als ze ergens anders werk heeft ze laat het me weten.Ben een beetje geleden een nieuw gaan halen in Brussel in de Inno,een heel vriendelijke dame.
ikben ook geen gemakkelijke hoor als het op mijn haar aankomt ze weet er van mee te spreken maar na 20 jaar kende ze me al en ze lachte er soms om.Je mama heeft wel gelijk i.v.m.dat het een aanpassing is maar bij mij was het een haarwerk en geen andere optie want wou niet met een kaal hoofd rondlopen,dus maar geloof me dat komt wel.
je denkt eigenlijk veel dat mensen het zien,maar dat is niet altijd waar maar het idee is er maar ik spreek voor mezelf natuurlijk .Zondag was ik met een nieuwe vriendin die ik nog niet lang ken aan het praten en dacht nu is het ,het moment om het te vertellen en raar maar waar ze had het totaal niet opgemerkt en wist van niets ze viel totaal uit de lucht,maar zei haar ook je moet dat niet zeggen om mij te plezieren hoor maar nee ze had totaal geen idee en vindt dat mijn haar modern en mooi is en je kon het ook aan haar gezicht zien dat het waar was.Awel ik vond dat een mooi compliment en was echt blij.Heb het bij andere mensen ook nog gehad dat ze geen flauw benul hadden dat is wel leuk .Je kan ook echt haar kopen maar dat kost veel duurder.Maar op het forum kan je veel adressen vinden via internet Hanna weet er alles over,maar ik wil ze eigenlijk liever passen voor ik ze koop.Het zijn wel mooie en helemaal niet duur wat ze aanbeveelt,misschien probeer ik het wel eens.Ik wens je veel sterkte en laat iets weten als je er eentje hebt en wat je voelt.Als ik heel veel plekken begon te krijgen dat ik het niet meer kon verstoppen heb ik het allemaal afgeschoren en vond het toch mooier dan die plukken haar.Voor mij dan.
Groetjes
aurelie is offline   Met citaat reageren