Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2005, 12:53   #1
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Verzuring tegengaan als oplossing voor AGA

Af en toe bezoek ik het Haarweb.
Het verbaast me dat er honderden nieuwe posts staan die allen niets bijvoegen aan het probleem van haarverlies.

JE PAKT NIET DE OORZAAK VAN JE PROBLEEM AAN.
99% van alle posts hier kunnen verwijderd worden.
Geven totaal geen echte opplossing.

De mensen die denken dat ze teveel DHT hebben zijn goed fout bezig.
DHT is niet de oorzaak van je haarverlies. Je DHT niveau zal niet te hoog zijn, een sporadische situatie daargelaten.
Rotzooi er dan ook niet mee!
Dit stofje draagt wel bij aan het slechter worden van je haarsituatie maar is beslist niet de oorzaak!
Al jullie pilletjes en zalfjes: wat ben je er nu eigenlijk mee opgeschoten? Behalve een hoop stress en een flinke aanslag op de beurs.
Al een volle haarbos terug van de finasteride of andere chemische troep? Nee?
Dan keek eens eerlijk in de spiegel en vraag je af waar je in hemelsnaam mee bezig bent.

JE PAKT NIET DE OORZAAK VAN JE PROBLEEM AAN.
Niemand niet hier!
Wordt nu toch eens wakker!

Weer je eigen haar terug?
Hier is je stappenplan:
1. Lees deze website:
http://www.innerned.org/verzuring3.html

2. Lees alle links over dit onderwerp.

3. Bemachtig een of meerdere boeken die er vermeld staan. (Bibliotheek)

4. Kijk met al deze informatie eens goed naar jezelf. Voldoe je aan de verzurende levenswijze? Ben eens eerlijk tegen jezelf!

5. Maak een afspraak met een natuurarts en ga drastisch je leven omgooien volgens de richtlijnen van de arts en de informatie die je opdoet.

Het gaat niet snel. Maar je haar komt terug!
Je leven gaat wel overhoop!
Je spaart geld uit.
Aan jou de keuze.

Succes.

Pierre.

p.s. Ik heb niets maar dan ook niets te maken met genoemde website. Naar aanleiding van boeken en informatie die ik bezit, ben ik gaan zoeken naar gelijkstrekkende informatie op het Internet zodat jullie deze informatie geheel vrij kunnen bekijken.

p.s.2 Niet of je haarwortels zogenaamd "gevoelig" zijn voor DHT is erfelijk.
De plekken waar jij je mineralen en sporen aan onttrekt zijn erfelijk bepaald.
Mannen die niet kaal worden maar wel een verzurende levenswijze erop na houden, onttrekken deze stoffen uit andere gebieden in hun lichaam en zullen daar eerder klachten krijgen. Deze gebieden zijn vaak in het lichaam en zijn niet "cosmetisch" te zien. Je mag dus eigenlijk "blij" zijn dat jou verzuring zich manifesteerd in je haarzone. Het is voor jou het teken om actie te ondernemen.

Laatst gewijzigd door sjef; 3 mei 2005 om 13:16 Reden: Titel is gewijzigd door moderator die waarschijnlijk zelf al veel te veel getikt heeft op dit forum en niet de mensen een onafhankelijke mening laat geven.
sjef is offline   Met citaat reageren