Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2005, 13:47   #6
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pierre
Nog geen kwartier geleden een post vermeld die mensen echt vooruit kan helpen met resultaat. Wordt gelijk de titel afgezwakt.
Ik was in de veronderstelling dat dit een onafhankelijke website is, maar het tegendeel blijkt.
Ook hier heeft de verzuring plaatsgevonden en de betreffende moderator moet zijn meer dan 3000 posts eens herzien om te kijken of hij wel bijdraagt aan een goede oplossing.
Mijns inziens kan de titel niet krachtig genoeg zijn.
Hopelijk zijn er toch mensen die bovengeplaatste post vinden en er positieve daadkracht uit halen om voorgoed hun probleem aan te pakken.

Moderator: bedankt.

Pierre.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pierre
Titel is gewijzigd door moderator die waarschijnlijk zelf al veel te veel getikt heeft op dit forum en niet de mensen een onafhankelijke mening laat geven.
Kalm, Pierre

Een thread-titel dient de inhoud van de discussie kort maar krachtig te verwoorden. Het liefst zonder waardeoordelen, want we zijn een onafhankelijk forum (zoals je al zei). Na het lezen van de titel moet je meteen weten waar de thread over gaat, zonder dat je de eerste post hebt gelezen. Net zoals de titels van krantenartikelen zeg maar.

Een thread-titel als "Zo krijg je al je haar terug!!" vind ik subjectief en waardeloos. Ooit zoiets in het NRC zien staan? Ik heb hem daarom veranderd in deze objectieve en informatieve titel.

Wil jij voortaan erop letten dat je je discussies een passende titel geeft? Bij voorbaat dank.

Maargoed, dan inhoudelijk. Jij denkt dus echt dat vrouwen minder snel kaal worden doordat zij hun schadelijke zuren iedere maand uitscheiden dmv de menstruatie?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren