Los bericht bekijken
Oud 20 april 2020, 17:40   #3
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ik ken je gevoel Themen, zelf ook ijdel als de pest.
Ik denk wel dat nu (dit jaar) een uitgelezen kans is om een HT te doen, i.v.m. COVID-19 en de daardoor afgelaste evenementen, festivals, bijeenkomsten, etc.

Zelf heb ik vorig jaar een consult gehad bij Veldhoven, ben verder niet bij een andere kliniek geweest. Vond het een fijn gesprek en je merkt dat ze de klant centraal hebben staan, en daarnaast ook rekening houden met toekomstig haarverlies (d.w.z. niet te veel grafts plaatsen, etc., wat voor mij relevant is gezien mijn leeftijd).

De 2-3 maanden na de HT zullen hoe dan ook kut zijn. Zelf zou ik ervoor kiezen om de HT in de zomervakantie uit te laten voeren omdat je toch (waarschijnlijk) niet op vakantie kan, en in de herfst en winter herstel je volledig waardoor je in de daaropvolgende lente weer met een mooie kop met haar rondloopt.

Mag ik trouwens vragen in hoeverre Finasteride bij jou tot stabilisatie en/of hergroei heeft geleid in het verleden?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 20 april 2020 om 17:45
PJKG is offline   Met citaat reageren