Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2020, 12:55   #20
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
@PJKG Ik heb tot nu toe ook geïnformeerd bij Beauclinic en Hair Science Institute. De manier hoe zij omgingen met de vragen die ik vooraf had en het inplannen van een consult heeft mij ervan weerhouden om mij verder te verdiepen in hun klinieken.
Het kostte teveel moeite om in contact met ze te komen. Duurt een aantal weken voordat ik antwoord kreeg en daarnaast waren de antwoorden die ik kreeg heel kortaf.

Vanwege de tot nu toe fijne benadering, de afstand en zeker ook vanwege een beperkt budget weet ik niet welke andere klinieken ook goed zijn om naar te kijken.

Nu je zo'n beetje mijn criteria weet, welke klinieken zou jij aanbevelen? Bij welke kliniek ben jijzelf een succesvol HT ondergaan?
Ah ok, goed dat je in ieder geval ook naar andere klinieken hebt gekeken. Inderdaad beter om die klinieken links te laten liggen als ze niet professioneel over komen.

Zelf heb ik nog geen HT gedaan, maar ben me wel al een tijdje aan het verdiepen. Mocht het zo ver komen dan zal ik voor ProHair Clinic (België) of Veldhoven kiezen.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren