Los bericht bekijken
Oud 11 november 2007, 14:43   #10
Reflect
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2007
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spike99 Bekijk bericht
Ik zou als ik jou was niet voor hairlacer gaan. Ik heb deze ook geprobeerd en het ziet er heel nep uit. Bovendien kost het bakken met geld en voor zon bedrag mag je toch verwachten dat je er op vooruit gaat.

Als ik jou was zou ik zowiezo niet voor een haarwerk gaan. Ik wou het zelf ook altijd maar heb nu maar geaccepteerd wie ik ben. Ik ben niet blij met me eigen haar maar ik heb me er bij neergelegd. Sinds ik me er bij heb neergelegd heb ik sociaal er veel minder last van, en ik heb een heel lieve mooie vriendin tegenwoordig.

Als je toch voor een haarwerk wil gaan wees er dan op bewust wat er allemaal bij komt kijken.
Ik heb recent besloten om voor een haarstuk te gaan, maar ik denk trouwens dat het beste is om eerst in ieder geval jezelf te accepteren en dan pas naar een oplossing te zoeken.. en dat accepteren dat heeft soms gewoon tijd nodig.

Maar Spike99, je zegt dat je niet tevreden was over het haarstuk bij hairlacer. Zou je ook kunnen aangeven wat er precies nep aan was? Bijvoorbeeld een dichtheid die niet bij je haar past, de kleur of de base (lace..?)?

Laatst gewijzigd door Reflect; 11 november 2007 om 14:47
Reflect is offline   Met citaat reageren