Los bericht bekijken
Oud 12 september 2020, 14:45   #16
profundido
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Profondido,3200 grafts is een aantal maar daar doe je dan ook geen wonderen mee als ik jouw situatie zie van voor de HT. Ikzelf heb 3300 grafts gekregen met eenzelfde kaalheids situatie .Men heeft toen gekozen voor de inhammen en de midden toef om zodoende toch tot een min of meer grotere dichtheid te komen wat mijn inziens in zekere mate gelukt is.De kruin heeft men totaal overgeslagen want wat ben je met een 300 grafts die er op zouden gezet zijn.Besef als je een kaal oppervlakte hebt van 100 cm2 er amper 32 grafts/cm2 geplaatst kunnen worden en dit is dus een zeer lage dichtheid.En wat ik bij jou zie gaat het om een nog groter oppervlak.Ook vind ik dat jouw donor er na 10 maand nog niet al te best uitziet.Heb je al contact gehad met deze kliniek ? misschien kunnen ze je een voorstel doen ,ik zou zeggen zeker proberen.Ik hoop dat voor jou alles in orde mag komen en wens je alvast veel succes toe.
bedankt voor je steun. Heb je zelf je foto's hier ergens staan zodat ik es kan vergelijken ?
profundido is offline   Met citaat reageren