Los bericht bekijken
Oud 13 september 2020, 10:30   #23
profundido
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Heb je van tevoren alles goed besproken? Welke gedeelte er behandeld wordt en vooral de haarlijn?
Welke gedeeltes behandeld zouden worden is wel degelijk besproken in de zin van dat mijn grootste wens was om de voorkant weer in een doorlopend geheel te krijgen. De kale inhammen weg dus. Dat was voor hen heel duidelijk maar ze gaven ook aan dat het midden+kruin gedeelte kalend was en over X aantal jaar dus een kale cirkel zou gaan worden terwijl alleen de voorkant nog intact zou zijn, compleet onnatuurlijk dus. Om dat tegen te gaan stelden ze voor om een gedeelte van de 3200 grafts over dat gebied te verdelen. Dat klonk zeer logisch en aannemelijk voor mij dus was ik daar meteen mee akkoord, zeker als leek.

Ivm de haarlijn specifiek ging ze er wel heel licht over. Daar is weinig over gezegd. Als ik nu moet horen van mensen dat de dichtheid te laag was van bij het begin voor deze haarlijn dan hadden ze mij bv wel mogen vertellen dat ik beter een hogere haarlijn neem om meer dichtheid te bekomen (of zoiets) en andere opties voorstellen (besef ik nu).

Laatst gewijzigd door profundido; 13 september 2020 om 10:32
profundido is offline   Met citaat reageren