Los bericht bekijken
Oud 13 september 2020, 13:39   #24
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door profundido Bekijk bericht
Ivm de haarlijn specifiek ging ze er wel heel licht over. Daar is weinig over gezegd. Als ik nu moet horen van mensen dat de dichtheid te laag was van bij het begin voor deze haarlijn dan hadden ze mij bv wel mogen vertellen dat ik beter een hogere haarlijn neem om meer dichtheid te bekomen (of zoiets) en andere opties voorstellen (besef ik nu).

Een natuurlijk ogende haarlijn die qua vorm aansluit op de vroegere haarlijn is het allerbelangrijkst. Dat had degene die jou begeleidde (onder begeleiding van iemand die zijn HT zelf daar ook gedaan heeft) aan jou maar vooral aan de behandelaar als primair doel moeten opgeven. Dat is dus niet gebeurd.
Heel aardig dat ze je een boost serum-pakket meegeven, maar daarmee geven ze eigenlijk aan dat de grafts te zwak waren voor een HT... en dus de HT niet hadden moeten uitvoeren.

Maar goed, aan mosterd na de maaltijd heb je niks. Ik zou in ieder geval aan de finasteride gaan en eventueel minoxidil (of nanoxidil) proberen.
Ik zou daarnaast op zoek gaan naar een kliniek die onnatuurlijke haarlijnen weer een natuurlijke look kan geven.
Ferry Biparphar kan dat, Eberson ook denk ik.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren