Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2021, 19:36   #27
Jef1971
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Locatie: Drenthe
Berichten: 20
Geslacht:
Ook ik schrik van het resultaat. Op de foto op de dag van de HT lijkt het best een hoge dichtheid op de inhammen, wat je ook had afgesproken waar de focus op moest liggen. Toch vreemd dat er op je inhammen nauwelijks iets gebeurt, niet qua dichtheid, niet qua lengte van de haartjes. Of je haarverlies heeft doorgezet, kan ik niet beoordelen. Over smaak valt te twisten, maar waarom hebben ze zo'n haarlijn gemaakt? Waarom zo onnatuurlijk? Ook het donorgebied na 10 maanden, daar kijk je behoorlijk door heen. Ik zit nu op 6 maanden naar de HT; donorgebied is helemaal dicht gegroeid, je ziet geen enkel stukje huid. Ik had FUE HT, 1900 grafts, voorzijde, binnen de bestaande haarlijn om de dichtheid te verhogen. Bij verdeling van grafts over een te grote oppervlakte doet het visueel niets. Daarom ook duidelijk met de arts afgesproken dat we eerst de voorzijde aanpakken en als een 2e HT nodig is er van achter naar voren wordt gewerkt. Bij mij zijn na de HT nagenoeg alle haartjes uitgevallen, maar alles komt keurig terug. Qua dichtheid moet het nu gaan toenemen in het 2e half jaar. Mijn getransplanteerde haren zijn nu zo'n 5 cm en eindelijk kan ik mijn haren weer stylen, iets wat ik jaren niet kon. Ik zou als ik jou was direct contact opnemen met de kliniek en om een opinion vragen. Ik ben benieuwd wat zij ervan vinden en met wat voor voorstel ze komen. Ik zou dit zeker niet nog een jaar aanzien (zoals iemand voorstelde), want dan zegt de kliniek misschien; had je maar eerder moeten reclameren. Als ik het goed begrijp zijn er dus niet standaard een aantal nazorg/update-momenten ingelast? Ik hoop natuurlijk dat het alsnog goed komt en zo niet dat de kliniek er serieus naar kijkt en het tot een bevredigende oplossing komt. Succes/Sterkte! Groet, Jef
Jef1971 is offline   Met citaat reageren