Los bericht bekijken
Oud 11 december 2005, 12:36   #5
duuuuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2004
Berichten: 62
Bedankt voor jullie reacties.

Geen haar op m'n hoofd (ghehe) die eraan denkt om me kaal te scheren. Dat is gewoon absoluut uitgesloten.

Ik heb er ook aan gedacht om via internet een haarwerk te bestellen. Toch doe ik dit niet omdat ik ten eerste een speciaal haarwerk wil dat volgens mij niet online te bestellen is en elke maand verwisseld moet worden (Next Generation). Ten tweede krijg ik toch een hoop geld terug van de belasting, en ten derde heb ik totaal geen ervaring met haarwerken dus ik zie het totaal niet zitten om zo'n ding zelf op te zetten en te verzorgen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Hoi Duuuus,

Ik heb je topic even doorgenomen en ik snap je positie en bevind me in de zelfde situatie maar ben misschien al iets verder als jij. Ik zit wel niet zo in met het paranoia gedoe over hoe mijn haar eruit ziet, als het er niet goed uit ziet, ziet het er niet goed uit, waarom dingen veranderen die (momenteel) niet te veranderen zijn? Meditatie oefeningen heeft me goed gehulpen op dat gebied. Maar idd, een haarwerkje zal een oplossing bieden voor mij omdat ik echt niet mooi sta met een kale kop. Ik heb ook zoals u veel informatie verzameld op het net en moet je toch melden dat er een betere oplossing bestaat dan Hairplus. Ik ga voor Toplace (www.toplace.com). Ze leveren volgens velen de meest realistische haarwerken op het net te verkrijgen en ook misschien wel het goedkoopste. Een haarwerk kost er een 180$ (160€) en je kan er een 3 maanden mee gaan. Ook hoef je niet naar een salon of wat dan ook, je kan het helemaal zelf doen en op hun forum helpen ze je verder met al je vragen terecht en ze leggen alles haarfijn uit.

Neem je tijd om alles eens te overlopen. Nog veel geluk!

MVG,
Pieter.
duuuuus is offline   Met citaat reageren