Los bericht bekijken
Oud 15 september 2019, 09:48   #16
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
De shampoo wordt meegeleverd door Veldhoven clinics, tevens met slaappil, nek-kussen en instructies.
Tot en met dag 9 moet je twee keer wassen per dag (ontvangstgebied mag pas vanaf dag 2 - Het staat gelukkig duidelijk in de instructies hoe je het donor en ontvangstgebied het beste kan wassen). vanaf dag 10 kan het haar weer normaal gewassen worden zoals je dat gewend bent, en met je eigen shampoo.

Poeh, goede vraag. Ik neem aan dat de eerste dagen sowieso cruciaal zijn. Ik heb wel eens op internet gelezen dat het tot twee weken kan duren voor ze echt stevig vast zitten. Volgens het operatie-team gebeuren veel ongelukken met het in en uitstappen met de auto. Dus daar zou ik extra voorzichtig mee zijn. Ikzelf ben 2 dagen gebracht en opgehaald met de auto. Hiervoor moest ik telkens een reis maken van ongeveer 45 minuten, waarbij ik me stevig vasthield. Desondanks heb ik op de tweede dag, toen ik een auto zat met een laag plafond (of hoe je dit ook noemt ), het zonneklepje kort aangeraakt (ik voelde het niet zo omdat het gebied nog ongevoelig was). Het was gelukkig niet hard, de zonneklep tevens ook niet, en het bloedde niet, volgens Veldhoven zou dit ook niet de grafts beschadigd hebben. Maarja je moet dus uiterst voorzichtig zijn en neem alstublieft je tijd met instappen/uitstappen. Probeer een auto te regelen waar je genoeg plaats hebt, sowieso aan de bovenkant.

Laatst gewijzigd door morgulsblade; 15 september 2019 om 09:57
morgulsblade is offline   Met citaat reageren