Discussie: alopecia totalis?
Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2007, 22:09   #2
TinneV
HaarWeb lid
 
TinneV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 52
Hey Wilma,

Ikzelf heb alopecia areata universalis denk ik. Ik heb het over mijn hele lichaam (incl. wimpers, wenkbrauwen, ...). Op mijn acht jaar begon het met enkele kale plekjes, er ging eens een plekje weg en er kwamen er weer twee bij. Zo bleef dit doorgaan totdat ik vier jaar geleden in enkele weken tijd al mijn haar verloor. Ik heb dan drie jaar en enkele maanden een haarwerk gedragen, vorig jaar voor de zomer begon het weer terug te groeien, met als resultaat dat ik in November vorig jaar nog één plek vanboven op mijn hoofd had, dit is dan ook teruggegroeit (met behulp van een behandeling, een 'bijtend' product dat jeuk veroorzaakte en hierdoor zou m'n haar terugkomen). Sinds Februari loop ik weer zonder haarwerk rond.
Enkele weken geleden ontdekte ik dat ik weer een kaal plekje had, het was alsof mijn wereld instorte, maar ik heb het weer aanvaard en hoop dat het bij dit plekje blijft (zie topic: "tweede keer...").

Als je nog vragen hebt, vuur maar af je mag me ook altijd toevoegen op msn of mailen (vanderbeurentinne@hotmail.com)

Sterkte!

Groetjes,
Tinne
TinneV is offline   Met citaat reageren