Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2019, 17:59   #66
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Bedankt voor de reactie Man25,

Ik heb het gevoel dat als je hier relatief gezien kleine haarproblemen hebt er veel minder reacties op komen dan dat je je hele bos verliest. Het kan aan mij liggen. Mijn andere vermoeden is dat het met transhair te maken heeft.

Ik denk dat het is omdat veel mensen kiezen tussen HWI/Esteworld/Veldhoven.
en ze daarom alleen de topics van deze aanbieders meer monitoren en actiever reageren.

Ik ga er in ieder geval gewoon door met posten. Het scheelt voor mij nu al wat psychische last dat de inhammen wat dichtgegroeid zijn. Natuurlijk nog niet na helemaal tevredenheid qua dichtheid op 4 maanden. Ik wacht rustig af.
Ik blijf je ook volgen hoor . Ben zelf ook bij Transhair behandeld 2 weken geleden en had wel de luxe dat ik enkel de kruin liet doen. Ik heb nog geen uitgevallen haren (zal nog wel volgen denk ik) dus heb ook al de nodige groei. Samen met mn van te voren wat langer gegroeide haar kan ik nu eindelijk na jaren zonder eerst met een spuitbus aan de slag te gaan de deur uit en dat is echt fantastisch. Ik had al eerder berichten gepost maar weer weg gehaald. Veel reacties hier zijn nogal puberaal en negatief. Ook heel veel strijd blijkbaar tussen alle voor en tegenstanders van methodes en aanbieders. Daar had ik even geen zin in.
Mikeye is offline   Met citaat reageren