Los bericht bekijken
Oud 7 april 2017, 17:01   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lokje64 Bekijk bericht
Ben benieuwd naar het vervolg van je ervaringen Kizo. Ik gebruik ook al jaren minoxidil en slaap ook al jaren slecht, dan word ik na een uur of vijf wakker en kan niet meer slapen. Net als jij ook al voor het gebruik van minox. Maar ook al zou het zo zijn dat dit door de minox wordt verergerd, dan nog zou ik niet met de minox stoppen. Minox heeft me zoveel haarverbetering gebracht, ik moet er niet aan denken dat die haren weer gaan uitvallen!!
Wat me de laatste tijd wel opvalt is dat ik slechter en korter slaap als ik 's avonds een wijntje heb gedronken, ook al na één glas. Maar ja, dat is zo gezellig hè?
Ik neem nu wel kleinere glaasjes en áls ik al een tweede neem dan nóg kleiner. Kijken of dat helpt.

Hou je ons op de hoogte?

Edit: Nicolaas ik vind dat je niet zo stellig kunt beweren dat er géén causaal verband is. Het hoeft ook helemaal niet zo te zijn, maar het is niet onmogelijk. Ik heb een paar jaar geleden ASJ-J9 oplossing op mijn hoofd gedaan, zou ook helpen tegen haarverlies. Daar kreeg ik als bijverschijnsel zoveel energie van dat ik bijna helemaal niet meer sliep. Ben ik dus ook gauw mee gestopt.
Misschien off-topic maar ik slaap dus ook echt totaal niet als ik 1-2 glazen alcohol drink, verschrikkelijk is dat.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren