Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2018, 00:20   #56
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Fijn dat je blij bent met je keus MCM. Ik zou de 2 oude haarwerken trouwens meenemen en daarna proberen te slijten. Je hebt er immers voor moeten betalen, dus is het gelijk ook jou bezit !
Je kan adverteren op het haarweb of Marktplaats, wie belangstelling voor heeft Al krijg je iets minder..
Ik denk idd dat het natuurlijker uitziet met wat bestaande haarstoppels ertussen..

Hiermee is het voetballen probleem waar je mee zat, geheel buitenspel geraakt

Het grote voordeel wat je zult hebben bij je keus tussen MHP en haarwerk is TIJD+RUST!
Ik denk dat je gesaldeerd veel minder tijd aan zal besteden met 2x p week een tondeuse erdoor heen te halen voor een gemillimeterd hoofd, dan elke dag en wellicht meermalen per week met onderhouds issues zitten. Ook zal dat meer rust geven in je hoofd omdat die kale ge-mm'de hoofd je geen zorgen zal geven, terwijl bij een haarwerk je steeds toch eraan blijft denken of het in de wind of regen goed zit en of niet zichtbaar is en of je mee kan sporten z.a. zwemmen, voetbal etc. Straks kan je 100% presteren, terwijl met wat zorgen het toch deels ten koste van je prestatie kan gaan.. zal ik vol trainen of niet? Baden in het zweet is toch niet fijn met een haarwerk op. Met welk bevestigingsmiddel ook. Ook na sporten in de sportclubdouche. Je probeert ook steeds wat energie over te houden om daarna nog een halfuur of langer na intensief trainen weer voor de spiegel thuis te staan .. Het is ook fijner douchen met een kaal hoofd en je kan bij wijze van spreken binnen 2 a 3 minuten na een intensieve sportsessie een korte volledige douche bij de club zelf te doen inclusief hoofdhuid; dus gedoucht, afgedroogd en aangekleed. Wat verlang ik toch weer naar deze tijd... (ben al aan het dromen..haha)

Maar als deze dingen geen issue zijn, en (andere) uiterlijke kenmerken een rol spelen bij je, kan ik me nog steeds goed voorstellen dat er voor een haarwerk gekozen wordt.. Elk voordeel hebt zijn nadeel; aldus een hele bekende persoon
Haired is offline   Met citaat reageren